Juus

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

Kategori: Allmänt

God morgon!
Idag vaknade jag av att mobilen ringde,
arg och morgon trött svarade jag, och gissa vad?
Jag har fått sommarjobb på ssab som trädgårdsarbetare!
Så nu är jag glad över att sommaren är räddad och att jag faktiskt kommer kunna göra någonting! :D

Imorgon kommer Emma hit och ska ta en runda på stan med mig här i Nypan.
Då hoppas jag på att kunna köpa den mycket efterlängtade jackan på Gina, jag är käär.
Den var ju slut i Norrköping, blir deprimerad om den är slut här med :/

Jag förstår inte hur jag kan ha sånna känslor för dig som jag faktiskt har,  efter allt som har hänt.
Du har verkligen sårat mig. Och allt det här tär på mig. Fan fan fan.
Du är speciell..

"Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid
Jag kommer inte älska dig
för resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
och tycka synd om mig själv
Jag kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
Så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp"

Åh, Håkan - För en lång lång tid. Älskar!

/Josefine


image3









Kommentarer


Kommentera inlägget här: