Juus

Alla trodde jag skulle förlora mig med vilken runaway som helst.

Kategori: Allmänt

åh nu äntligen har jag sommarlov!
Eller äntligen och äntligen, delade känslor måste jag säga.
Samtidigt som det är jätte skönt att slippa allt plugg och jobba istället,
så är det tråkigt att blir kvar i Oxelösund över sommaren.
Måste medge att jag kommer sakna Norrköping och mina vänner där nere.
Men vi får se till att ses på helger, krogenkrogen. :)

Gårdagen tillbringades med Johanna & Miche på fest hos Hertz,
helt okej kul och vimsig kväll.
"Du är Linus lilla syster va?" Måste nog vara kvällens mest använda replik.
Lill Larsson, that's my name. Oh no!
Jag & oscar konstaterade att jag inte borde svära, det låter bara fel.
Får se om denna kväll kanske också tillbringas med samma folk.

För en stund sen ringde min kära syster och berättade att det hade gått jätte bra för Yoshi på utställningen,
det var första gången hon ställde ut honom och han kom etta och två på massor av grenar, han vann ett cert (rätta mig om jag stavat fel), men iallafall efter att man har vunnit 3 cert så är man utsedd till Champion!
Men trots allt, Yoshis pappa är ju Sveriges mest prisbelönta chihuahua. (För att skryta lite)

image26


Förensten har jag inhandlat lite nya saker.
3 par skor, en klänning och min älskadeälskade väska.
Man blir verkligen glad av nya saker, kläder är lycka.
Sen köpte jag Linus & Sannas student present idag. Kan inte skriva vad det är som ni kanske förstår,
men jag hoppas dom blir glada.
Nej nu kanske jag borde gå ner och duscha för att sen ta mig ut i det fina vädret.
Yeey!

image27




Det finns bara ett enda sätt att brinna upp.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: