Juus

Den kostar mer än kärleken.

Kategori: Allmänt

Torsdag idag, och idag har vart en bra dag.
Fint väder, klar med mum arbetet, fick VG i samhäll, solat och fick ett trevligt samtal från Mira.
Nu sitter jag här och pluggar, det är tyvärr inte fullt lika kul.
Men förhoppningsvis lönar det sig :)
Fredag imorgon, myskväll får stå på schemat. För på lördag ska Patricia (äntligen) ha sin fest.
Något som jag verkligen ser fram emot.

Nu är det en skolvecka kvar, sen sommarlov och jobba. JA TACK!
Jag är så sjukt shopping sugen, funderar på om jag ska köpa dom där skorna på Monki som jag vill ha.
fina fina fina.
image22


Jag kommer inte ens ihåg när jag sa Jag älskar dig och verkligen menat det till någon senast.
Knappt när jag var kär sist heller.
Måste medge att jag har svårt att bli kär överhuvettaget. Men det måste väl ändå vara nått bra?
För när man väl blir kär,så är man ju verkligen KÄR.
Fast å andra sidan får man svårare att komma över människor.
Jag är, som många andra, kär i kärleken.
Det kanske räcker för mig? kanske inte?

image21

Dags att plugga vidare.
När solen skiner, skiner vi.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: