Juus

Fyll mig med tystnad nu.

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är det lördag och helg, verkligen sjukt skönt.
Gårdagen tillbringades i Norrköping på Världensbar tillsammans med Jonathan,Johanna,Martin Och Emma.
Vi firade Martin som fyllde år i veckan, grattisgrattis.
Det var en riktigt trevlig kväll och jag tror alla (utom jag) vart lite runda underfötterna.
Helt klart värt att göras om!

Idag blir det plugga och sen träffa lite vänner, förhoppningsvis grillning :)
Måste ju se till att utnyttja det härliga vädret till fullo.
På tal om härligt väder så åker Jessica & Christian till Thailand imorgon.
Måste medge att jag är sjukt avundsjuk. Dom kan ju inte få det annat än bra.

6 månader sen sist, 6 månader av saknad..


image16



Du föredrar ett vackert skal
så låt mig vara ditt undantag.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: