Juus

I promise to never, never let you go

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Lördag idag och dagens destination är Norrköping. Ska umgås med en av världens 2 bästa systrar.
stan,god mat och bio står på schemat, inte helt fel.
Egentligen skulle Patricia haft sin 18års fest i stugan idag, men eftersom att det är dåligt väder så har festen flyttats till nästa lördag. Vilket förhoppningsvis passar bättre. Vi får hålla tummarna för solsken!
Gårdagen tillbringades i Nyköping med Denise, på fest hos Ante. Det vart en okej kväll.
Vart däremot ett trevligt samtal på vägen hem, hii socker. :)

Idag är det 22 dagar tills jag fyller år, åhå vad jag längtar!
Är trött på att vara yngst av nästan alla jag umgås med.
Men snart är det ändring på det :)


nej nu ska jag gå och torka mitt hår.
/Josefine

"Lay down beside me
So that I can hold you close
I will let you rest,
rest in my embrace
I promise to never,
never let you go
But if you're going down
I'm going down with you
Hold on,
'cause it's gonna be so fine"

image17



Eskju Divine <3

Kommentarer

  • H säger:

    Mycket trevligt :)
    Godis!!!

    2008-05-17 | 21:18:03

Kommentera inlägget här: