Juus

Men ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen.

Kategori: Allmänt

Morsdag idag, och det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ut och plocka blommor till min kära mamma.
Sen kom jenny & gustaf hem för att vara med i firandet, trevligttrevligt.
Något som inte är fullt lika trevligt är att jag har en sjuk bakfylla idag.
Gårdagen tillbringades ute i stugan för att fira Patricia.
 En hel kul kväll med trasiga tights, snurr, kisskort, ölspelet, snurra flaskan och snuskiga samtal. barnsligt och galet var det, så som jag gillar det ;) haha.
Och även i fredags var det fest, då var det Anna & Martin som firades ute på Kuggnäs.
Det var också en galen och hel kul kväll.
Vart nog lite mycket dricka dock, inte bara för mig utan även för Denise & Malin.
 "Han är min, och jag har sperma upp i arslet." citat av Malin, trodde jag iallafall.
Bilder från fredagen finns på bilddagboken och snart från igår med. (juus.bilddagboken.se)
image24
Denise får representera kvällen.


Så idag blir det grilla, plugga och kanske umgås med någon?
Det visar sig :)


Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.
/Josefine

Kommentarer

  • H säger:

    Min? :P
    kyss

    2008-05-25 | 20:11:40

Kommentera inlägget här: