Juus

Och vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den?

Kategori: Allmänt

Tisdag idag och idag stod det "hel dag ute vid ågelsjön med naturen" på schemat.
Sagt och gjort, det måste vart det jobbigaste vi har gjort under hela naturkunskap kursen.
Det var 20 olika labbar runt om i skogen. Det sjukaste måste ändå vart "gissa bajset",
vilket vi inte var särskillt bra på. "Alltså kan ni skynda er på vi vill faktiskt hinna med alla innan tiden är slut."
Haha roligt att upptäcka hur lätt irriterade folk faktiskt är.

Sen när jag kom från tåget kom mams & paps och hämtade mig
för att skjutsa ut mig på landet där jag skulle göra mitt fotoarbete, motsatsbilder.
Gick helt okej!
Och när jag kom hem fick jag samtal från Hamid, soocker.

Igår var jag på fika och mys hemma hos Jessica & Chrisitan, riktigtriktigt trevligt att träffa dom efter 2 veckor.
Fick se fina bilder från Thailand och det bestämdes att jag ska sova där imorgon, så ska Jessica hjälpa mig lite med håret också :) funny.
Jag & Jenny bestämmde oss även för vart vi ska resa i sommar, det slutade på Zakynthos. så sjukt fint. Jag längtar!

Stockholm den 31 maj, oh ja! Ser jag verkligen fram emot, nervöst dock.

image18image19

Här är två av mina nya bikinis som jag kommer bära i sommar.
Personligen måste jag säga att jag tycker om dom.
Nu väntar jag bara på värmen.


"Och hon du älskade en gång, och kanske älskade dig
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
kanske allt egentligen. "
Om 20 minuter börjar Desperate Houewives, Yeey!
/Josefine

Kommentarer

  • h säger:

    åååh finis :) jag längtar också!

    2008-05-21 | 08:13:41
  • carliis säger:

    men porris!
    Fina var dom! :D

    2008-05-21 | 09:55:38
  • Anonym säger:

    okej. Fan att man ska bo i sthlm då haaha
    Men de är super fint.

    2008-05-22 | 17:01:14
    Bloggadress: http://mystoryofmylife.blogg.se
  • Anonym säger:

    Snygga bikinisar ju tjejen :) ser med ut o sitta riktigt snyggt på dig :)

    2011-05-21 | 18:48:12

Kommentera inlägget här: