Juus

what you feel inside it's a sign of us going blind

Kategori: Allmänt

sommarvärme, åh vad jag älskar det!
Jag tycker att den här underbara värmen som har vart hela den här veckan kan hålla sig kvar. så sjukt skönt!

Igår var det Oxelömarknad, kommer ihåg det mycket roligare än vad jag tyckte att det var.
Vart lite besviken måste jag säga.
Men dagen räddades av mina favoriter, det vart nämnligen först grillning hos Johanna med värdinnan själv (såklart), Denise,Patricia och Carla. Var jätte god mat grillad kycklingfilé med couscous/mango/ruckola sallad.
Efter maten vart det dricka och härlig musik. Vart en hel del shotar, ohja.
Sen tog vi bussen in till stan för att gå till vallarna och umgås lite med Mira och Malin, det vart kubb och gottigt prat.
Jag har nog världens bästa vänner.

Idag har jag vart ute och solat sen klockan 9 imorse till klockan 3. jätte skönt.
Jag och Jenny har planerat inför våran solsemester, kanske bokar i veckan :)
Hoppas Jessica kan följa med. Jag längtar!

Snart måste jag börja plugga, ska börja och bli klar med mitt jävla samhällsarbete.
jag blir galen! Så sjukt jobbigt och tråkigt. Gör det åt mig, snälla?

155 dagar. Varje sekund.... Oh.
You say you're lookin' for someone
Who'll promise never to part
Someone to close her eyes to you
Someone to close her heart
Someone to die for you and more.
It's me babe.

/Josefine



Kommentarer


Kommentera inlägget här: