Juus

Du har levt på lånad tid.

Kategori: Allmänt

I väntan på bättre tider. sinnesställning just nu.

Nu har jag fått kents osläppta låtar från Kentboxen som jag tyvärr inte har pengar nog till att köpa.
Men det är då man har lite extra tur som har Hamid som är ett lika stort fan av Kent som jag (nästan iallafall.)
Han skickade låtarna och dom är fantastiska. Självklart har dom redan hamnat på min ipod.
Jag är kär på nytt.

Snart kommer världens bästa Mira hit, hon fick ta ledigt från jobbet för att komma hit.
hon är så himla bra. bästa bästa vän.

och nu blir det nog inga mer stora fester här på ett tag.
Gustafsson (hyresvärden) hade ringt och sagt att vi fått klagomål från grannar.
konstigt att dom inte kommer upp och säger till oss innan dom ringer och klagar.
Men ja, jag får nog ha det lugnt här ett tag.
Så vänner, nu är det eran tur att hålla i fest!





En vacker idiot, se vad dom gjort med dina ord.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: