Juus

I'll be the rhythm and you'll be the beat.

Kategori: Allmänt

åh, ge mig morgondagen nu tack.
imorgon är det nämligen fredag och vi ska ha idolkväll här i lägenheten.
 (jag,Mira,Elin,Maks,Danne,Morris & Darshi)
Det ska bli himla roligt tycker jag.
Sen på lördag blir det troligtvis utgång, och det kan ju inte bli annat än jätte bra när jag har bästaste Myran med mig.

Idag bjöd jag och Maks hans mamma på middag. Jätte mysigt,
vi fick finaste tavlan av henne också. Och med det menar jag att det var jag och Maks på tavlan.
Den ska sättas upp snarast möjligt! Skulle ladda upp bild om jag hittade min sladd till kameran, men det kan jag inte.
buuuh.

Vintern tar tag i mig, oroväckande. Det är så kallt..
Men vet ni vad? Jag vill ha jul!

Dagens video: Lykke Li - Hanging high <3
(desvärre ingen video idag heller, bara låten.)


åh,mormor.<3 allt måste bli bra.
Like rain on open skies
Don't know the reason why
But I'll always choose the black in front of white

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: