Juus

Uppsnärjd i det blå.

Kategori: Allmänt

åh tack tack tack tack för en av dom bästa helgerna jag har varit med om!
Tack Mira, Tack Darshi, Tack Maks, Tack Johanna, tack tack tack till alla mina kära vänner som har förgyllt min helg!

Halloween festen vart lyckad, trevlig kväll och kul att så många kom. synd bara att det spårade ut lite på slutet. (Jag ska inte gå in på det.) Festen var över runt 3 och när vi skulle sova var vi 7 stycken som trängdes i mitt vardagsrum. Många spyor blev det. Mindre mysigt att vakna i den lukten.

Sen på lördag dagen gick jag, Johanna & Mira ner till stan för att luncha och äta stans godaste sallad på paus. mums!
Efter det blev det shopping. (Mest för Miras del)
Och senare på kvällen gick jag och Mira på Håkan som var lika underbart bra som alla andra gånger jag sett honom.
Underbara människa, underbara musik, underbara sällskap!
Efter en fantastisk spelning gick Mira och jag hem till mig där det blev dricka och pizza för att sedan göra oss redo för en toppen kväll på krogen.
Och det blev det verkligen!
Den roligaste gången ute någonsin. Vi shottade, dansade, fick vara med om raggandes gubbar (!) AH!, och det hela slutade med att vi stod uppe på scenen med arrangörerna och dansade som vi aldrig dansat förr.. åh!
Allt det här fick vi vara med och uppleva tackvare Darshi, min kära granne, som fick in mig eftersom att jag var duktig och glömde mitt legg hemma.
tacktacktack.



Och idag har vi haft tacokväll med Johanna och Darshi. i like.
Massa roliga konversationer och idol tittande.
Mera såna här helger skulle uppskattas.

Nästa helg kommer Mira igen, och det ska bli så otroligt kul.


Dagens video: Kapten röd - trasig

 
Skolångest. blöh.

Jag har vart i alla städer, letat efter dig.
M<3
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: