Juus

You got me scared and I did run

Kategori: Allmänt

I love you, yes I do. <3



Söndag idag och ännu en fartfylld helg avklarad.
Igår fyllde Maks 20 år och det firade vi genom att ha födelsedagsfika med hans mamma & min familj på dagen och sen framåt kvällen hade vi fest för honom här hemma, och sen krogen.
Kvällen vart inte riktigt som jag hade förväntat mig, och slutade kanske inte så bra.
Men huvudsaken är att min babe hade en bra födelsedag och är nöjd med firandet.

I fredags hade vi 3 månaders dag och då gick vi på bio och såg "Låt den rätte komma in".
Jag tycker att den var bra och att man borde gå och se den!
hih.

Nu är det bara 1 månad och 2 dagar tills jag tatuerar mig! lääskigt, men jag längtar!
Snart jul, oh oh oh! hoe hoe hoe?
iår ska Maks vara jultomte hemma hos oss, spännande! haha.

Käraste Mira, kom hit. saknar dig.


Dagens låt: Moneybrother & Ane brun - It might as well be now <3


"You're a lover in my bed, and a gun to my head. We must never be apart"
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: