Juus

I put your arms around me

Kategori: Allmänt

Jag vill ha min kamerasladd nu! Jag blir galen.

Bakisdag idag, oh ja. Men det är det helt klart värt efter gårdagens fylla.
Jag,Johanna & Mira vad nämligen på Das boot och det var roligt. Mycket folk och hade en ganska rejäl fylla.
Och även i fredags fick min kropp fyllas av alkohol, den planerade idolkvällen slutade med att
jag,Mira,Maks,Danne & Morris satt och drack hemma i min lägenhet. det var trevligt, och kvällen fick avslutas med Ensam hemma 1.
Jag njuter fullständigt av att ha Mira boendes hos mig på helgerna.
Allt blir mycket roligare då.

Jag är så himlahimla skoltrött. Har inte ork till någonting.
och får jag säga det själv så tycker jag att trean har vart det jobbigaste året.
Jag som trodde att det skulle lugna ner sig. Men så verkar det inte bli.
blä!

Dagens låt: Jens Lekman - Your arms around me <3



Snart ska Maks komma hem och lära mig Cubase, eller ja. Försöka iallafall.

Som om ingenting hade hänt..
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: