Juus

A smile from your face.

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort min tatuering och jag är super nöjd!
Vart till och med bättre än vad jag hade föreställt mig.
Men fy fan så ont det gjorde, har nog aldrig kännt någon sådan smärta.
Och dessutom hade dom ju sagt att den skulle ta 2 timmar, och sen när jag kommer
säger Martin (tatueraren) att han inte förstår hur dom kan ha satt upp 2 timmar när den kommer ta minst 3 timmar.
Och det gjorde den också!
Jag satt där i 3 och en halv timma, blödde ganska mycket och tillslut satt jag och skakade.
Och inte hann vi klart på den tiden heller, utan jag ska få tatuera klart 2 timmar till någon gång efter jul
när det här har läkt. Då kommer färgerna! :D
Jag förstår knappt att jag klarade det själv utan en enda tår, men det är helt klart värt smärtan!
Längtar massor tills den är klar! :)
...Nu är jag märkt för livet.

Imorgon har jag bara 50 minuter skola, så funderar på att skita i det helt.
Skulle vara skönt att sova ut och bara göra vad jag känner för hela dagen.
Sen åker jag ju hem imorgon också! SKÖNT!

Julbord med halva släkten,familjen och Maks på stjärnholmsslott på lördag.
Mums!

Dagens video: Babyshambles - Fuck forever.


Nu ska jag ta på någon film att somna till.
Sovgott!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: