Juus

Fast jag blundar kan jag inte sluta se. hjääälp.

Kategori: Allmänt

idag har jag fått mitt internet och jag är otroligt glad!
6 veckor utan internet är jobbigare än vad man tror! hah.

så.. lite uppdatering.
Just nu är det lov och idag håller jag och maks på att göra iordning i lägenheten lite till.
Vi har satt upp tvn på väggen, installerat internet och borrat hål till hemmabion.
och senare blir det stor rensing i garderoben. så sjuuukt tråkigt!

Sen på fredag ska vi halloween fest här i lägenheten. ska bli jätte roligt verkligen.
Hoppas det blir mycket folk och att folk har roliga dräkter, för självklart är utklädnad ett måste!
Sen på lördag så spelar Håkan på flygeln, jag och Mira hade tänkt att gå på det.
Ska bli ruuligt, Musse ska gå med några av sina vänner också. Så dom lär man ju träffa på.
Och efter Håkan blir det troligtvis utgång. huhu!

Snart ska jag gå över till min syster och se på Bonde söker fru och sen prova min halloweendräkt
och göra iordning håret. Det kan behövas kan jag lova!

ha det bäst!
/Josefine

"we only say goodbye in words,
I died a hundred times.
You go back to her, and I go back to black."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: