Juus

Tonight with words unspoken.

Kategori: Allmänt

Så tom men så fylld till toppen på samma gång.
Allt vill ut, men stannar kvar.
Pladask ner i asfalten..
Nej det där med ord har aldrig riktigt vart min grej.

Imorgon= Halloween.
Något jag verkligen ser fram emot. ska bli jätte kul att få hit alla mina favoriter hemifrån.
Alla utan Patricia som får komma någon annan helg, får helt enkelt se till att ha fest snart igen.

Det är konstigt egentligen, att bara för att man bor längre bort än vad man brukar från sina vänner så saknar man dom så mycket mer, även fast man kanske inte brukar umgås med alla av dom särskillt ofta.
Men det är nog själva tanken av att veta att man inte kan träffa dom precis när man vill.
Det krävs tid, ork och pengar. Bra mycket mer engachemang än att bara traska över och säga "hej, ska vi se på film?".
Men det känns bra att iallafall få träffa dom på helgerna.
Älskade vänner, ni betyder så mycket mer än ni tror.


Dagens video: Amy winehouse - Will you still love me tomorrow?
snygga människa! (jag vet att dagens video inte består av någon video, men lyssna på låten!)


Jag saknar mitt sängsällskap bestående av en viss lurvig liten hund, the one and only Ludvig.
åh, pudeln i mitt liv.
Borde kanske ta och skaffa mig en egen vovsing?




Is this a lasting treasure,
or just a moments pleasure?
/Josefine

Kommentarer

  • Jojjo säger:

    LUDDE>!!!!!

    LUUUDVIIIIIIIG

    2008-10-31 | 14:02:15
  • Patricia säger:

    Åhh vad jag önskar att jag hade varit dära med er i helgen! Saknar min kusin! <3

    2008-11-02 | 14:13:52
    Bloggadress: http://Miss-Sis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: