Juus

Jag fatta allt och ingenting, där stod ju du som alltid skulle va min

Kategori: Allmänt

Den 15:e oktober kommer The last shadow puppets till cirkus i stockholm. åh vad jag vill gå!
Men min ekonomi tillåter inte. böhö.
Men däremot kanske jag ska gå på Keane på Annexet i stockholm med Johanna den första november.
Ett minus är att jag har hört att hans falsett inte alls är lika bra live, utan dom är mer utav ett studioband.
Så vi får se hur det blir med den saken, men det skulle vara kul.

Idag åker jag hem till Norrköping igen, och då får jag träffa min bajs som jag inte har sett på hela helgen.
iih, mys. :)
Sen hoppas jag på att få mitt internet i veckan, annars blir jag galen. vill lägga in alla bilderna.
plus att det kan underlätta att göra skolarbeten om jag faktiskt har internet  hemma.
och imorgon kanske jag ska ta mig tid att gå och boka tatueringstid.
För nu har jag bestämmt mig hur jag vill att den ska se ut, men Ricky får däremot hjälpa mig med färgerna.

Inatt har jag sovit så himla sämst. Var nog mer vaken än vad jag sov.
Och dessutom vaknade jag klockan 8 och var jätte pigg. jobbigt läge.
Det är vart fullständig storm ute hela natten, samtidigt som det var jobbigt att vara vaken så var det mysigt.
Höststormar, brukar kunna beskriva min sinnesställning.
Men inte den här hösten. Just nu är jag lycklig, just nu mår jag bra.

Titta inte på själva videon till den här, det fanns nämligen ingen annan.
Jätte töntig emovideo, men låten är så underbar. så lyssna och njut.
 Dagens video: Joel Alme - When the moon shake <3
 

Nej nu ska jag göra klart mitt turism arbete och sen ska jag göra mig iordning för att åka hem.

Varje gång jag skakat hem och längtat efter dig igen..
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: