Juus

All this talk of getting old, it's getting me down my love

Kategori: Allmänt

But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again <3



Lördag idag, och nej jag har inte fått internet än. Det är nämligen så att jag är hemma i Oxelösund.
Gamla vanliga, mysiga och ensamhetens oxelösund.
Måste medge att jag har saknat det litegrann under dom här månaderna jag har vart borta.
Och framförallt var det skönt att få tvätta då jag inte har kunnat gjort det på 3 veckor nu, jag har inte fått min tvättstugenyckel än.

Igår var det utgång med Denise, det var ganska mycket folk ute.
och jag måste medge att jag hade roligt, även fast Hugo är roligare.
Dom har tydligen byggt om O'learys så nu fanns det är riktigt fett dansgolv på undervåningen. Massa roligt.
Robin har börjat jobba i baren också, och det var ju inte svaga drinkar han gjorde heller. hah, men det kanske är bra?
inte lika gott dock.
Så ja, nu är min första lagliga krogenrunda i nyköping avklarad.

Idag är det kanelbullens dag. hih.
så jag,Denise och Johanna hade tänkt att baka kanelbullar ikväll, så vi får se hur det blir med den saken.
Något ska vi väl hitta på iallafall.
Usch, jag måste plugga sen också. Min jävla turism, jag hatar hatar hatar.
Men måste väl göras antar jag.
För imorgon ska vi först till stan och sen ska jag storhandla.
Och sen ska jag träffa min bästa Maks som är kvar hemma i Norrköping.

Dagens video: The Verve - Drugs don't work <3
 

Just nu känner jag mig som världens kanske mest lyckligt lottade människa.
Och mycket av det har jag Maks att tacka för.
Han lättar på allting som känns tungt, utan att direkt behöva göra någonting speciellt.
Bara närheten, ja känslan av honom får mig att må så bra.
When I'm with you, it seems so easy.<3

Förresten! På fredag eller nästa fredag, jag har inte bestämmt mig än. Så ska jag ha djungelfest hemma hos mig.
självklart är utklädnad ett måste! Dom som är bjudna vet det redan eller kommer få reda på det snart.

"old enough to know better,
too young to care"


Nej uscu, nu insåg jag att jag vill tillbaka till Norrköping nu.
Får se om jag åker ner redan ikväll.
/Josefine

saknar redan sommar. Födelsedag,P&L, ssab, grekland & vännerna.
tack för sommaren 2008.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Tiden går fort! snart är de sommar igen ;)

    Puss på dig sötnöt

    2008-10-05 | 23:04:14
    Bloggadress: http://idamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: