Juus

and I'll save my tears for uncovering my fears

Kategori: Allmänt

sjuk sjuk sjuk.
jag är så himla trött på det.
Nu har jag vart dålig sen i söndags, och inte är jag på bättringsvägen heller. TVÄRTOM!
jag blir bara sämre för varje dag som går verkar det som. blööh.
Så som alla kanske förstår så blir det ingen fest imorgon.
Men ännu mer störande är att jag inte har kunnat pallra mig ner till Lucky7 heller,
jag som vill ha min tatuering nu! :/

Idag åkte jag hem till Oxelösund igen, får se om jag kanske blir kvar här över natten.
Kommer ändå inte kunna gå till skolan imorgon som jag mår nu.
Sen på lördag ska Paulina ha sin 18års fest. Hoppas jag mår tillräckligt bra för att gå på den iallafall.
Skulle vara jätte kul. Men det visar sig :)

Dagens video: Moto boy - What it was like to be with you.



Nej nu ska jag gå ut med Ludde och sen ska jag cykla ner till läkarn.
buhu.


I like the sense of falling.
/Josefine

Kommentarer

  • Lulu säger:

    Låter som en förkylning de flesta åkt på jag känner, inkluderat mig själv. Krya på dig! (Hittade din blogg, och säger hej!)

    2008-10-09 | 15:19:27
    Bloggadress: http://luluscastle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: