Juus

Dina ord i natten, är det enda som når in.

Kategori: Allmänt

Nu är det dags!
Inatt åker vi till Zakynthos, och jag har precis börjat få lite resfeber.
Igår kändes det som att det var jätte länge kvar tills vi skulle åka, och jag var inte pirrig alls.
Men nu känner jag hur nervositeten växer fram och magen vänder sig sådär lite lagom ut och in.
Oh, det ska bli så skönt.

Nu sitter jag hemma hos Jenny & Gustav och lyssnar på musik.
Ska gå till skolan om sisådär 10 minuter. Ska bara gå på svenskan och lyssna på redovisningar.
Sen ska jag ner på stan och sista minuten handla lite små saker vi behöver till resan.
Argh, bara för att jag vet att jag inte kommer träffa Maks på över en vecka så har jag redan börjat sakna honom,
fast vi sågs senast igårkväll och sa hejdå. buhu.
Just det! Jag har ett hemligt kuvert från honom som jag bara får öppna där nere. spännande! :D
Jag vill öppna det nu!

Nej, nu ska jag gå och ta på mig skorna.

Vad jag bryr mig om är att höra dig andas, veta att du är nära.
M<3
/Josefine

Kommentarer

  • moaa säger:

    awhh, sol och värme, jag vill också! :( har ni haft det bra? grymt väder? ha det bäst:)

    puss o kram moa

    2008-09-18 | 23:20:54
    Bloggadress: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: