Juus

ännu en gång.

Kategori: Allmänt

söndag idag,
och äntligen är påsken över.
Jag har nämligen legat magsjuk hela påsklovet och spytt som aldrig förr.
Jag, Maks & Jessica åkte hem till Oxelösund i fredags,
och det hann nog inte gå mer än 2-3 timmar innan jag vart dålig.
Så iår vart det stora påskfirandet nästintill inställt.
Jag fick vara påskgrinch.
Det positiva med magsjukan är att jag har gått ner 3 kg :D
(vilka jag troligtvis kommer gå upp igen såfort jag börjar äta.)

Maks åkte tillbaka till norrköping idag,
men min mage tillåter inte mig att göra det.
Så jag kommer förhoppningsvis åka hem imorgon.
Men det gör inte så mycket, för då hinner jag bada en gång till innan jag åker.
tror jag har badat 6 gånger sen jag kom hit. sköönt!
Älskar att badaaaa!

/Josefine

Kommentarer

  • Kim H säger:

    Vet inte riktigt hur den här bloggrejen fungerar med att svara på kommentarer. Men jag ska flytta, och förhoppningsvis blir jag normal precis som du. Lite svårt att flytta när man pluggar i nypan och inte har ett jobb. =)

    2009-04-14 | 22:43:34
    Bloggadress: http://mansvalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: