Juus

Jag gick genom den tidiga morgonen.

Kategori: Allmänt

weeey, plus 13 grader i skuggan här i norrköping idag.
Hela kroppen bara spritter av lite solsken.
Nu får vi hoppas på att det äntligen är vår! eller vad tycker ni?

Idag har jag haft nationella i Svenska B.
Det känns som att det gick bra.
Så nu hänger det på Ingemar om han ville ge mig ett bra betyg eller inte.
heh.
Efter nationella så gick jag, Jennifer och Elin till halvars och åt glass,
första glassen iår och den var goood.
Sen gick vi på stan, man blir så sugen på att shoppa nu när det blir varmt!
Och nu sitter jag här och äter ett skivat äpple, lyssnar på Håkan och längtar ut igen.
Snart ska jag träffa Sanna,
vi ska sola. Måste ju se till att bli lite vårfräscha ;) haha.
Och dessutom kan vi ju inte vara blekfisar när Elin kommer hem från Egypten.
Pressa pressa pressa!

På fredag blir det grillning på våran gård med vännerna,
ska bli sjukt mysigt!
Sen vet jag inte om det blir utgång.. Det är ju 80tals tema på hugo,
får man missa det verkligen? ;) frääänt.

2 dagar till påsklovet, åååh. jag längtaaaar!


Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta.
/Josefine

Kommentarer

  • Johanna säger:

    ÅTTIOTALSTEMA PÅ HUGOO!??!?!?!?!? OMGOMGOMG!!!!!!!!! 80-TAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har åttiotalsfest imorgon, har Sverige fått dille?! ÅTTIOTALET!!!!!!



    P.s Saknar dig med! D.s

    2009-04-01 | 16:34:04

Kommentera inlägget här: