Juus

You set me on fire

Kategori: Allmänt


Weey igår köpte jag ett par nya skor!
Äntligen, det behövdes verkligen eftersom att mina annars väldigt snigga björnborg skor pajade.
Så nu har jag dom har snygga adidas skorna istället!



Snart ska jag till Lucky7 och bättra på färgen på mina tatuering. inte skönt.
Och just det! igår hade jag och baby 8 månadersdag!
Det firade vi genom att äta woktime! I like aloooot!
Sen så var det dubbelavsnitt av desperate housewifes.Jag kunde inte bli mer nöjd.

Jag måste hitta ett par svarta och höga skor till studenten.
Men det finns ju inga som känns 100%, är det någon som har några tips på vart det kan finnas?
Jag har tittat på Nelly.com, asos.com, Gojane.com och i hela stan!  suck!

På lördag är det äntligen dags för NKPG<3HIPHOP!
Läs mer på nkpghiphop.blogg.se
Det kommer bli toppen!





Fika någon?
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: