Juus

And I have to dry my eyes.

Kategori: Allmänt

Nu har jag insett vad du egentligen är för människa.
Och samtidigt som det har sårat mig och krossat mina drömmar,
så känns det som en lättnad.
Jag kan inte älska en idiot och en så hemsk människa som behandlar andra så.
Såna som du får inte plats i mitt liv.
Jag tackar för den tiden du gjorde mig lycklig, vi hade vår tid.
Men aldrig mer. aldrig aldrig aldrig.


Igår gick jag på stan med Jenny & Chana,
lämnade tillbaka M's julklappar och då klirrade det till lite i kassan.
Någonting positivt med det hela. hah.
Sen var jag på chihuahuaträff hemma hos Jenny och det var riktigt trevligt,
vi var massa tjejer med våra små vavor.
Och sen tog jag bussen hem vid halv 8 för att ha filmkväll
hemma hos mig med Sanna, Krille, Adel och Tina.
Jätte mysig kväll, borde absolut göras om.
Såg några svenska favoriter som "Vingar av glas" & "som man bäddar..."
haha.


Morrissey - Sunny


Idag kanske Denise ska komma hit, inget bestämt än.
Men kanske. Isåfall ska vi nog gå på bio med Sanna & Tina ikväll.
Hoppas.

You will return one day,
because of all the things you see when you close your eyes.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: