Juus

Cause I'm having a good time

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Idag har vart en bra dag. Jag har vaknat alldeles förtidigt av en
gosig och busig liten chihuahua som var hur envis som helst för att få upp mig.
Upp och ut på promenad.
Sen har dagen fortsatt, gått och köpt en julklapp till mig själv.
En jätte fin jacka, mer säger jag inte. Ni får se bild när jag har öppnat mitt paket,
för den är nämligen inslagen. så himla fin.
Sen har jag jobbat och dagen slutade med en otroligt behövlig fika med Sanna.
Vi satt på Espresso house, och dom hade den godaste latten jag någonsin druckit
och stället var jätte bra.
Dit ska vi verkligen gå fler gånger. Jag tror vi satt där i iallafall 3 timmar!
Tiden bara rusade förbi.
Men vi kom fram till att vi inte har setts på ungefär 2 månader,
så vi hade ju en del att ta igen. Och det ska vi göra också.
Nu har vi några inplanerade kvällar, nu får vi fan skärpa oss!


Min goda Vanilla Latte som hade ett litet hjärta i mitten  (mmmm) & en glupsk Sanna.


Just nu sitter jag med en mugg med gott te och myser med lilla D.
Han är så bra.

/Josefine

Kommentarer

  • sään säger:

    Vi ska ta igen det och fyfan vad svullo jag ser ut <3

    2009-12-15 | 11:28:03

Kommentera inlägget här: