Juus

Close my ears when words come flying out

Kategori: Allmänt

Idag har vart en rörig och konstig dag.
Först vaknar jag, arg över all denna snö, ska gå upp och göra mig iordning.
Och vad händer, jag får något jävla blodsocker fall och ramlar i badrummet och spräcker
armbågen. Skakig och ont i cpknölen går jag till köket för att hitta något att äta.
Men allt bara snurrar, och sticker.
Lägger mig i soffan och usch vad dåligt jag mådde. Men sen fick jag i mig lite nudlar
och huxflux mådde jag mycket bättre.
Iväg till Gustafssons för att jag har elräkningen från förra lägenheten, fast jag inte ska ha den.
Krångelkrångel, var även förbi på djuraffären och skulle köpa foder till Dexter. Och självklart
hade dom inte hans sort hemma. Men det skulle bara ta 2 dagar att få hem det,
så det var ju lite tur :)
Sen hem till Maks för att äta god thai och tjocka oss framför tvn.
Det räddade min dag. Och dessutom när jag var ute med Dexter & Daisy,
så föll snön så fint och jag kan uppriktigtsagt säga att jag tyckte det var mysigt.
Men vad tror är det första som händer när jag kommer hem igen?
Jo, jag spiller ut mitt kokheta te i mitt knä. haha.
Det här är nog inte min dag.


Här har ni dagen i bilder! haha, dokumenterat och klart :D











/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: