Juus

Det finns inga ord för det, på det här jävla språket

Kategori: Allmänt

Var tusan håller min kamera sladd hus?
Jag blir galen, när jag väl har köpt nya batterier så hittar jag inte kameran.
haha. åh.

igår var jag hemma hos Jenny & Gustaf och såg på Flickan som lekte med elden.
Helt klart bättre än Män som hatar kvinnor. Nu är jag till och med lite sugen på att
se uppföljaren!
Och när jag ändå var där så passade jag & jenny på att bordsträna lite med vovarna.
Dexter tyckte inte att det var så kul. Men här är lite bilder. hih

pluttisen <3







Kent - Det finns inga ord.

så himlahimla underbar.


Sjung en sång utan ord om ljusa nätter
Sjung för mig igen, du lät som snöfall
Jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner
Sjung om de gånger vi delade ett liv med en blick
.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: