Juus

So far away from there, and there is time, time, time

Kategori: Allmänt


Ett litet klipp från The holiday som jag tittar på just nu.
Den är så himla himla fin och jag har sett den huuur många gånger som helst.
Men jag kan verkligen inte tröttna. Man får ont i bröstet och blir kär om och om igen,
varje gång man ser den.
If you were a melody. <3


Idag kom jag hem från Oxelösund,
köpte klart nästan alla julklappar tillsammans med mamma och pappa på stan,
och sen har jag bara vart hemma och fixat och donat.
Plus myst massor med min lilla plutt, D.
Imorgon ska jag jobba och sen ta en fika på stan med Sanna & kanske Jennifer.
Det ska bli mysigt! Vi har ju en del att ta igen. hihi.

Helgen i Oxelösund har vart lugn och skön. Jag tror jag har badat i alla fall 4 gånger.
Det är så underbart skööönt. Jag älskar att bada, speciellt med badbomb!
Så, snälla tomten, ge mig ett badkar i julklapp. och någonstans att ställa det.
Då skulle jag bli glad. :)





Ibland räcker inte all kärlek i världen.
/Josefine

Kommentarer

  • sanna säger:

    oxelösund äger, jag kommer inte vilja flytta hem igen på lovet :(

    btw om du saknar kungsgatan så är det ju bara att du kommer o hälsar på... o glöm inte o ta med dig dexter, hehehehehehehehehehehhh.... :L

    2009-12-13 | 23:56:42
    Bloggadress: http://bolyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: