Juus

My baby set the night on fire

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Fy tusan vad trött jag är, helt slut i hela kroppen.
Igår var det dags för min & Sannas efterlängtade utgång,
och vi var pepp, alldeles fööör pepp.
Vi började kvällen med att göra oss iordning hemma hos mig,
vi tog lite cider och några shotts och sen slängde vi oss in i taxin för att
åka vidare till en inflyttningsfest med folket från Max. haha,
Kvällen startade otroligt kul och flamsig men slutade med en Spyfluga på toaletten,
innan vi hann komma till krogen.
Den spyflugan var även denna gång jag. haha,
Maks kom och mötte mig, följde mig hem till honom och där fick jag sova
medans han gick och hämtade Dexter hemma hos mig.
Stackarn. haha och han skulle upp och jobba idag.

Upp idag, äta frukost hos Maks och gå ut med Dexter.
Och sen bara sega hemma hos honom tills klockan var ungefär halv 2,
då gick jag hem.
Och jag kände mig som en transa eller något när jag gick där.
Såg helt bedrövlig ut. Maks mammas utsvängda byxor (hade kjol på mig dagen innan
och det kändes lite väl kallt att gå i)
, pälsjacka, gårdagens sotiga smink och till det,
gympaskor. Och dessutom en frusen liten chihuahua under armen. haha.
Inte konstigt att folk stirrade.

Jag och Sanna redo för kvällen! haha, trodde vi.


/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: