Juus

I wish I could hate you

Kategori: Allmänt

Fy fan.
Jag kräks, gråter, tapar andan, brister ut i illska, om och om igen.
Själviska hemska idiot.
Jag är värd så jävla mycket mer än din skit.
nej... fy faaan..
Ni förtjänar varandra.

Från och med nu klarar jag mig själv.
Jag, Dexter, min familj & mina vänner.
För visst hjälper ni mig?
Vi ska göra någonting bra av det här.

Julen har varit riktigt mysig.
Fick massa fina saker, b la Ett björg smycke, parfym, dvd-spelare, smink,
morgonrock, jacka, matta och lite annat. Jag är super nöjd.
sen är det alltid skönt att vara några nätter hemma i Oxelösund och bara
ta det lugnt.
Idag åkte jag, mamma och pappa hit till Norrköping,
jag och mamma gick på stan och pappa fixade lite i min lägenhet.
Jag hittade en nyårsklänning och har köpt nya skor. Roligt.
Nu börjar jag få lite ordning i lägenheten, det känns skönt som tusan.

Men självklart, när dom åker hem så rasar allt.
lögner, ja det är nog det du kan bäst.
I wish I could hate you, maybe I can.


I make it on my own, make it on my own again.
Baby is gone, I'm on my own again.

/Josefine










Kommentarer


Kommentera inlägget här: