Juus

But you never make me scream

Kategori: Allmänt

Gott nytt år allihopa! :D
Ikväll ska vi dansa, dricka och ha en super trevlig kväll.
Jag och mina tjejer ska vara hur snygga som helst!
Vi ska vara hemma hos mig, så idag gäller det att städa undan det sista.
Igår kväll kom krille, Adel och Jocke hit och lämnade våran dricka
och hjälpte mig att göra en spelningslista till ikväll.
Riktigt kul hade vi. Haha "Lilly Alien" "Bayonce". :D

Igår var jag även och käkade på grappa med Jenny, Gustaf, Jesse och Chana.
mmm, jätte gott. Innan det var jag och Elin på stan och fikade och letade roliga
saker till nyår, vart inte så mycket köpt dock.
Jag kom hem med en mascara och armband.
Måste gå en runda idag med så jag blir helt färdig.
Snart kommer Oscar hit och ska lämna sin dricka,
sen ska jag möta upp Jenny & Jesse för att sen rusa hem till Sannas mamma
som ska vara hundvakt.
Åh, jag kommer sakna min bäbis. Lilla D <3

Lily Allen - Not fair


GOTT NYTT GUBBAR!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: