Juus

The smoke will lead you home

Kategori: Allmänt


Fy tusan vad trött jag är. Har vart helt tung i huvet i flera dagar nu,
jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk? skumt!
Idag har jag vart på stan med bästa Sandra :)
Hon köpte lite julklappar och jag köpte kläder tills på lördag
och så tog vi en fika. Jätte mysigt!

Här har ni kläderna jag hade tänkt mig, dom blir ju lite roligare med accesoarer. partysmink och höga klackar.
vad tycker ni?



Klockan 6 ska jag till salongen och färga min utväxt,
ska bli så himla skönt och det är verkligen välbehövligt!
Och sen efter det ska jag träffa Maks,
vi ska baka lussebullar och så har jag bestämmt att vi ska göra Leilas dom där
Rocky Road, dom ser så himla goda ut!
Fast jag tål ju inte nötter, så vi får byta ut det mot något annat smaskigt!
Nu ska jag nog ta mig en liten tupplur. Tjing!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: