Juus

I'm alright!

Kategori: Allmänt

God morgon! (Eller god förmiddag?)
Good  news, för vet ni vad?
Imorgon ska jag provjobba på De geer hallen (eller ja, flygeln imorgon) och stå i garderoben.
Så har jag tur, vilket det känns som för saker och ting har gått ovanligt bra på senaste tiden,
så har jag ett extra knäck :D Hon snackade någonting om att dom troligtvis kommer behöva mig den 6-7 mars också. weeey! Jobba jobba jobba, nu längtar jag faktiskt. Skönt att slippa tidiga mornar också!

Igår tog jag mig en promenad runt promenaderna här i Norrköping tillsammans med Jessica,
och sen gick vi hem till Jenny för att äta den mycket omtalade vikingbåten. haha, god var den men mäktig!!
Där vart det även lite myskväll med godsaker till efterrätt, tv, snickeriet och massa skratt. "GRATTIS MIN KOMPIS" :D
Sen gick jag hem för att titta på Kent dokumentären "SÅ nära får ingen gå, Ett år med kent" tillsammans med Maks.
Det fick mig att längta tills nästa gång jag får se dom. Då jävlar ska jag få med mig min babe ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska försöka få med mig Maks och ta en promenad runt Åbackarna.
Sen ikväll vet jag inte riktigt, hör av er vid förslag :)
På torsdag åker jag hem till Oxelösund förresten! Stannar där tills på lördag när jag och Sissan ska ta tåget tillsammans till Norrköping för att sen ha det omtalade jätte partys hos mig! hih, alla mina vänner är välkomna.

Jag har ett otroligt sug efter nya kläder, give me moneeey.

Nu ska jag väcka min lilla apunge som ligger där och snarkar.
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: