Juus

Ingen får ju se att han är gift och hon är fri

Kategori: Allmänt

Onsdag idag, och jag har vart hemma från praktiken.
Det var helt omöjligt att sova. Men jag känner ändå att jag har fått en hel del uträttat idag.
Städat istortsätt hela lägenheten och pluggat.
Gick och kollade om min pengar hade kommit in. Men icke sa nicke.
Sjukt irriterande att dom inte kommer in samma dag varje månad utan kan komma in lite när som helst :/ skumt.
Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn med tända ljus och har quality time med mig själv så att säga.
Har precis gjort min förhoppningsvis sista psykologiläxa. För igår slutade kursen och jag tror inte att jag har några rester.

Just det, helgen.
Helgen var bra, fredagen spenderades hemma i Oxelösund tillsammans med Johanna och mams.
Sen lördagen så tog jag,Maks & Sissan tåget till Norrköping för att ha partaj hemma hos mig & Maks.
Det vart en knäpp kväll med ölspel, hopp/dans på möbler och sen utgång. Jag hade super trevligt.
Vägen hem var hur härlig som helst med all snö som yvde nerför himlen. Snöbollskastning och snöänglar med bra sällskap.
Söndagen spenderade jag och Maks genom att ha tvättstugan och äta. haha.

Imorgon är det torsdag och jag ska först till praktiken mellan 9-16.
Och sen ska jag,Sanna,Maks,Elin och jaa. alla möjliga till fotostudion i skolan för att hjälpa Sanna med hennes projektarbete. Jag är fotografen. Och där ska vi vara från klockan 17-20. Funny :)

Påtal om Sanna så umgicks jag och Maks med henne igår och det var verkligen hur trevligt och mysigt som helst.
Först var vi en snabbis hos sanna, sen vart det semeljakt från ica ljura, till netto och sen till ica supermarket.
Och ja, vi fick våra semlor tillslut. Sen skulle Sanna till friskis&svettis och träna (jag måste också skaffa kort där och vara duktig!!!) och sen kom hon hit och vi gjorde smördegsknyten och tittade på Halv åtta hos mig & Livet enligt Rosing.
SPÄNNANDE! :D

Helgen som kommer då. Jo då ska jag vara nykter hela helgen.
Det är sant! Jag och Maks ska få våran lägenhet kliniskt ren och fixa lite skavanker.
Sen ska vi även på bio och se "Män som hatar kvinnor". Det ser jag fram emot!

Just det! På tisdag börjar Desperate Housewifes. I'M HAPPY!



<3

/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: