Juus

It's a midnight pray, Cause I love you so.

Kategori: Allmänt

Om 2 timmar står jag inne på flygeln, berädd att ta emot människors jackor.
Dessutom är det Hello Saferide som spelar, och det är slutsålt! Så jag kan räkna med att ha en hel del att göra.
Det ska bli roligt, men måste medge att jag är lite nervös!
Lova att hålla tummarna nu för mig så att det går bra!

Idag har jag och Maks fikat med Mankan. Det var trevligt,
dessutom var han snäll och hjälpte oss att få upp våran hall lampa så vi slipper ha den där jävla glödlampan
som hänger där :D
Så nu var sista biten i våran lägenhet avklarad. Nu har vi bara lite små fix,
som att köpa en ny hall spegel t.ex. :) hah.

Prioriteringar.
Folk gör så konstiga prioriteringar. Hur kan man tacka nej till inbjudningar vecka efter vecka och säga att det beror på ekonomin (vilket jag skulle förstå).
Men sen ha råd att åka land och rike runt. konstigt.
besviken.

Men lördagen kommer bli toppen, det är en sak som är säker.
Istortsätt alla kommer :D jag är så glad! puss på er!

Nu ska jag börja laga mat till min bajs som snart kommer hem :)
/J

Kommentarer

  • m säger:

    Om det är mig du syftar på i ditt inlägg så har jag inte planerat någonting annat för framtiden än peace and love med dig sommar. och apropå prioritera tycker jag att du får komma hit och festa med mig! :) PUSS.

    2009-02-18 | 18:43:40
  • sändy säger:

    önskar att jag kunde träffa dig mer, komma på dina fester och bara vara med dig, men det underliga är att det alltid krockar, och jag blir så aaarg. faktist. men jag ska försöka "ge dig allt det där, jag aldrig ger dig" när jag bokstavligen är fri från planeringar och jobb, dör. åh, josfiné - älskar att säga det. hihi <3

    2009-02-22 | 21:32:21
  • denise säger:

    Jag har lyckats jobba varje gång du har frågat eller bjudigt mig och jag vill gärna komma men i mitt fall så prioriterar jag att jobba först för jag behöver pengarna. Jag måste spara pengar och sist hade jag helt enkelt inte råd. Men det känns ju inte så jätte kul att komma till dig när du inte ens kan säga när du är hemma i oxelösund. :/

    2009-02-26 | 21:29:15

Kommentera inlägget här: