Juus

Take these broken wings and learn to fly

Kategori: Allmänt

Alla hjärtans & halvårsdag igår.
Jag och min fina firade det på bästa möjliga sätt med olika ostar,kex,räkor mm och massa mys.

I fredags var det myskväll med Elin, Isabelle & Sanna som stod på schemat.
Men inte vart det så.
Hah, slutade med fest med dom + Siri,Emma,Sara,Maks, Morris & 3 till.
Sen vart det utgång och jag hade en super trevlig kväll.

MEN! Fredagen kommer bara vara en fis i rymden jämfört med nästa helg när Sissan kommer hit
och bombaderar Norrköping.
TOPPEN!

Idag har jag absolut ingenting att göra förutom att städa och göra mig iordning, låångsamt.
Så hör av er till mig om ni har några förslag!

/J

Kommentarer

  • elin säger:

    Jag ska vara på topp nästa helg de lovar ja! :D

    2009-02-15 | 19:49:06
  • Maks säger:

    du är bäst!

    2009-02-16 | 01:02:52

Kommentera inlägget här: