Juus

Jag låtsas att jag är påväg till dig

Kategori: Allmänt

Cause I have change,
I'm not the same.
Not forever.


Tisdag idag, och sista veckan innan sportlovet.
Måste säga att det ska bli väldigt skönt med lov, även fast det
känns som att det precis var jullov.
Men skolan och liver i allmänhet känns otroligt bra just nu.
Känns nästan lite oroväckande.. hah.
Hade utveckligssamtal i skolan igår, och jag är nöjd.
Jag har tydligen inga rester från historian och inte religionen heller. sköönt!
Och betygen känns helt okej.  Så jag ska inte klaga.

Igår var mamma och pappa här och hälsade på.
Tog och fika och lite så.
Och dessutom hjälpte dom oss att skaffa hemtelefoni,
så snart har jag och Maks ett hemnummer. Ännu ett steg framåt i vuxenvärlden.
Min första hemtelefon. haha.
Jag vill ha en såndär rolig kobra, hellst en rosa eller röd.
Dom är snigga. Men får se vad det blir :)
Sen fick vi tillskott i våran lägenhet igår också.
Vi har nämligen köpt 2 slöjstjärtar (eftersom att min roliga kampfisk dog i helgen). haha.
Maks och Josefine heter dom iallafall :D

Och just det, hör upp vänner!
Lördagen den 21/2 så blir det party här och sen utgång.
För vet ni vad? Patricia kommer hit! woho.
Äntligen! Som jag har väntat :)
Ska bli bästa på länge.
Något annat som är väldigt bra,
och kanske också bland det bästa på länge är att jag ska
fylla i min tatuering på torsdag.

Och sen finns det en tredjesak som också är otroligt bra,
något som har gjort mig lycklig i en ganska lång tid nu.
Jag och Maks har nämligen halvårsdag nu på lördag.
På alla hjärtansdag. :) Tänk att det har gått ett halvår sen jag mötte honom vid tågstationen,
dagen innan mitt sommarjobb slutade och första gången han sov över hos mig hemma i Oxelösund.
Jag minns det som igår när du kom där med en vit ros och sa hejdå till mitt sommarjobb. åh min baby :)
14 Augusti 2008. Du och jag, vi.

Sen är det ändrade planer vad gäller att Maks skulle åka till Polen,
nu blir han hemma med mig på lovet istället. Så nu får vi se vad vi ska hitta på . :)
Hoppas däremot på att få se iallafall en liten glimt av min bästa vän Myran.

Dagens låt: Christian Kjellvander & Anna Järvinen - Not forever (popsicle cover)
<3



11 juni. Åh vad jag längtar.
Utspring, flak, lycka, studenten!

Nej nu ska jag nog ta och ladda ner Anna Järvinens album.
/J

Kommentarer

  • mask säger:

    sööt!!! <3 Jag älskar det här halvåret med dig och jag känner att nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och nästa och blir ännu bättre! <3

    2009-02-12 | 14:31:43

Kommentera inlägget här: