Juus

madame madame

Kategori: Allmänt

God morgon!
Jobbet igår gick toppen, jag är så otroligt glad över att det faktiskt var roligt att jobba också.
Det lite mindre roliga är att jag & Sara (som jag jobbar med) inte kommer få jobba så mycket eftersom att vi bara är
extrajobbare. MEN! Vi ska få jobba under melodifestivalen både den 6:e när det är repetitionerna och den 7:e när det är. :) Det ser jag verkligen fram emot! Plus att vi kanske ska få gå på efterfesten också ;)
DET NI! haha. hoppas dom behöver oss ooooofffttaaaa!
Förresten så såg jag både Hello saferide & Firefox AK efter spelningen igår. haha. Oouuufff..

Idag åker jag hem till mitt kära Oxelösund. Det ska bli skönt.
Få leka lite med Ludde, Gå på stan, bada i mina föräldrars ny renoverade badrum och självklart träffa bästa Johanna.
Men innan jag åker måste jag hinna städa lite och ta en tripp på stan. Så det är bråttom.
Kanske inte borde sätta mig här det första jag gör :D haha. Det börjar bli lite av en vana...
 
nu ska jag hoppa in i duschen så min sovandes pojkvän kan få ligga hur han vill utan att sparka och puffa på mig. haha.
my löööve. <3
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: