Juus

Jag har stans största pattar, du och jag föralltid?

Kategori: Allmänt

Måndag, ny vecka, ny ångest, ny press, ny vecka till att kämpa.
Men just nu känns det inte så. Idag har jag vart duktig,
jag har vart i skolan och gjort precis det jag skulle göra.
Jag och Jennifer gjorde med mycket hjälp av Maks början på en låt till projektet i ljudmedier B, bokade fotostudion till mig och sanna den 26/2, fixade så jag fick nytt projektarbete då det andra gick skit. jag och Maks handlade, jag lagade mat, jag har sökt jobb och nu sitter jag här och ska snart plugga till mitt Psykologiprov som jag har imorgon. Utan att känna ångest, överhuvettaget.
Får se om jag hinner städa lite också.
Idag är en sånn dag då ingenting känns tungt. Jag njuter, jag mår bra.

Helgen har vart bra.
Fredag tillbringade jag tillsammans med Elin,Maks,Danne,Morris och Sanna.
Vi tänkte att vi skulle ha chillkväll med let's dance, chipsgrattäng och andra fettigheter.
och så vart det. Tills dess att jag,Sanna och Elin bestämde oss för att vi skulle gå på modevisningen på Palace i sista sekund. Vi skulle bara dit och tillbaka. Men väl där bjöds det på champagne och efter modevisningen ville vi inte gå hem, men vi ville inte vara kvar ute heller eftersom att vi hade vanliga kläder på oss bland alla partyblåsor.
Så vi tänkte att vi skulle ta en snabb  visit på Deli och ta en cider, för att sen gå hem.
Men nejnej, när vi väl kommer in bjuds det på shotts för fulla muggar.
vi fick en shottkanna, så på 30 minuter fick jag och Sanna i oss 7 shots var och sen varsin cider.
SEN bar det av hem. ojoj, vad roligt det var. Men ojoj, vad knasigt det vart.
hah. ganska rolig kväll :D

Sen i lördagsmorgon ringde Jessica mig klockan 10 och ville ha med mig till Oxelösund,
varför inte tänkte jag och skyndade på att göra mig iordning eftersom att tåget skulle gå halv 12.
Bakis och ganska äcklig bar det av till oxelösund.
Och sen tror jag att dom flesta vet hur tiden i Oxelösund brukar se ut för mig..
Busa med Ludde, äta gott, se på film och gå på stan i Nyköping. Så vart det även den här gången.
Jag köpte mig ett par nya jeans och foundation. tråkigt, men väl behövligt.


Underbar låt: The album leaf - Twenty two fourteen.


Jag saknar min vän. Vart är du Myran?
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: