Juus

Du var solskenet, jag var ensam

Kategori: Allmänt

Jag vill vara lyckan själv.

ååh. jag orkar inte med skolan.
Eller ja, jag orkar inte med alla jävla hemuppgifter. alla prov, alla muntliga redovisningar, projektarbete, rester.
Jag är trött på press. Ge mig nått lugnande tack!

Imorgon har jag prov i svenska B, jätte stort, läsa ungefär 70 sidor, romantiken och upplysningen.
Och jag har inte ens börjat. kul!
kanske borde sätta mig och göra det, så jag slipper sitta halvt gråtandes med boken framför mig inatt.
jaa, det är ångest med svenska! iallafall med Ingemar som svenska lärare.
DU SUGER!

Idag var mamma och pappa här lite snabbt, dom skulle klippa sig på salongen och passade därför på att komma upp hit ett tag.
Och det gav mig ju inte mindre hemlängtan om jag säger så.
Jag vill hem till mitt hus, till min hund, mina föräldrar, mina vänner och mitt lugn.
Jag måste finna min ro här, jag vet. Men det är svårt.

Jag längtar otroligt mycket till sommaren nu.
jag & mira har börjat planera inför Peace & love nu och det ska bli såå himla roligt om det blir av.
Och det här året kommer slå förra året med hästlängder.
Du får mig att må bra.


Dagens låt: Bon Iver - Skinny love


I'm the one who's never saticfied.
/J

Jag vill ha vackrare drömmar än någon annan...

Kommentarer

  • m säger:

    och du får mig att må så himla bra.

    du är mitt lyckopiller och har varit det i sisådär 5-6 år.

    2009-01-19 | 21:29:46
    Bloggadress: http://miraberglind.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    ååh fyfan har du ingmar som lärare :( jag hade han i engelska och han är nog den värsta läraren jag varit med om blää

    2009-01-19 | 21:48:36
  • sandra k säger:

    jag tror inte du förstår hur mycket jag saknar dig.

    jag tror inte jag förstår det själv. det är som att det fattas en del av mig. du är fin, jose'fin'.

    tråkigt att det har blivit som det blivit, but i still love you din lilla rännskita

    2009-01-20 | 13:56:56

Kommentera inlägget här: