Juus

För hjältar och hjältinnor stannar kvar.

Kategori: Allmänt



Idag mår jag bra, får jag bara tillbaka min bort tappade röst
så är jag nöjd.
Skolan började idag, men guess what, jag är ínte tillräckligt frisk för att gå än.
Som jag nyss skrev så har jag ingen röst och sen hostar jag fortfarande som en idiot.
Men jag räknar med att kunna gå på onsdag när min praktik börjar,
och påtal om praktiken så verkar det inte bli så hemskt endå.
Jag ska få vara på Åbyfoto på kungsgatan tillsammans med Hanna.
Och det är verkligen jätte skönt att veta att jag slipper vara själv iallafall.
hua mig.. hii.

hosthosthost, jag har satt ett couscous korn i halsen och det är otroligt irriterande.
Jag lagade nämligen jätte god mat idag med kyckligfileer, couscous, wokade grönsaker, sötsur chilisås och majs idag.
muuums. vart lite mycket dock.
Snart börjar första avsnittet av sex & the city på 3an. Så nu ska jag sluta skriva och hasa mig till tvn.

Dagens video: Kent - På drift <3<3
(som ni säkert känner igen från friendsreklamen)


M<3
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: