Juus

I want to be left on the dancefloor, i want to be modern love.

Kategori: Allmänt

Hello!
Fredag idag, och det innebär helg.
Kan inte säga att jag har längtat efter helg direkt, längtar mer till regelbundna tider och ansvaret som skolan medför.
Skum känsla. haha.
Men iallafall, idag vet jag inte vad jag ska göra. kanske blir en runda på stan sen, mer vet jag inte.
Hör av er vid förslag :)
Imorgon blir det förfest här och sen hugos.
Det ser jag lite fram emot. dansadansadansa hela natten lång. as usual. hah

Igår var Sanna, Maks kompis här.
Hon hade fyllt 19, så det firade vi genom att bjuda på middag och sen gå på bio.
Vi såg Allt flyter.
Den var ganska dålig faktiskt, haha. Jag ger den kanske... högst 2 av 10.
Men den var lite rolig, eller ja, i början iallafall.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite halv gammal musik på youtube
och väntar på desperate housewifes som börjar om några minuter. fun.

Dagens video: Yvonne - Modern love <3


Nu börjar det!
/J

ps. jag har världens bästa pojkvän <3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: