Juus

Jag blir hellre ensam, än lycklig med någon annan.

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från praktiken igen, och gud vilken seg dag det har varit.
Knappt haft någonting att göra på hela dagen, typ.
Jag var där från 9-halv4 och under den tiden jag kanske jobbade som mest 3 timmar.
I och för sig hade jag lunch i en och en halv timme, men iallafall. dödtid.
Hoppas på att det finns mer att göra imorgon.
Imorgon ska jag nog förstora upp och skriva ut en bild till min syster också som hon ville ha hjälp med.
Iallafall nåt! :D

Och en till sak som är bra med morgondagen är att det är helg. Jag njuuter.
Vet dessvärre inte vad jag ska göra imorgon kväll, men på lördag blir det ju Das boot.
Vi verkar bli ett himla stort gäng som ska gå också. funny!
Men som sagt, någon som har något förslag för morgondagen?

Nej nu ska jag städa min kära lägenhet och sen ska jag gå på stan med Jenny! tjiiing.

Jag har sett dig som en gång stog längst fram, och dom som en gång ville skaka min hand.
Men dom och jag var aldrig vänner, nu ser jag. Nej vi var luft, luft och inget mera.

/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: