Juus

Oh,oh,oooh,oh,oh.

Kategori: Allmänt

Du är väldigt....väldigt...väldigt..upptagen.

Jag vill ha ett jobb, jag behöver ett jobb.
Ett sånt där extra jobb som jag kan ha på helger och vissa kvällar.
Känner att jag vill ha lite extra cash varje månad. skulle vara otroligt skönt.
Så idag sökte jag jobb på Ica Maxi, kanske borde skicka till lite fler ställen imorgon.
Någon som vet något företag som söker extra jobbare? CALL ME!

Idag var första dagen på praktiken, och det gick bättre än förväntat.
Helt okej ställe ändå, skönt att ha Hanna att jobba med också.
Men nu längtar jag bara efter helg, den här veckan har kännts så otroligt lååång
fast att det bara har gått 3 dagar.
Känner mig trött hela tiden. suck.

och det känner jag att jag är nu med, så god natt. :)


Ge mig sommar och festival nu!

Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nått som tar mig någonstans.
/J<3M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: