Juus

Nu jagar jag morgonen längst avenyer.

Kategori: Allmänt

5 månader idag. Love is the air, and i love to breath <3

Idag är jag en dålig människa och är hemma ifrån praktiken,
fast jag egentligen kanske är tillräckligt frisk för att gå.
Jag vill ha min röst och vara utan hostan innan jag går.
Men får väl ta och hasa mig dit imorgon typ, :) hih.

Idag har jag och Maks 5 månaders dag, som jag skrev ovan.
Så idag ska vi fika på stan, ta en tripp i affärerna, laga middag tillsammans och sen se Made in sweden.
Mysfaktor hög!
Jag funderar på att köpa ett par hel svarta converse. hm, eller vad tycker ni?
Jag vill ha ett par nya sneakers, eller jag behöver ett par nya sneakers snarare. huh.

På lördag spelar smk på hugo, självklart ska jag och baby dit.
Ska bli jätte kul att gå ut, känns som en evighet sen sist.
Hör av er om ni vill följa med!!

Jag längtar otroligt mycket till våren, att gå ut utan jacka i sina vita tygskor och
sin solfräscha hy. Saknar färgerna. åh.

Jag saknar den här dagen, en av dom bästa dagarna i mitt liv med min bästa vän.
Håkan Hellström, flygeln Norrköping 1/11 -08. Tacktacktack ännu en gång för det Håkan & Mira <3




Jag vill ha vackrare drömmar än någon annan.
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: