Juus

Vi kommer inte längre än till hallen ikväll, vi behåller bara skorna på.

Kategori: Allmänt

Åh. tack för gårdagen!
Ännu en toppen kväll som tillbringades till en början hemma hos mig & Maks.
Folk var allmänt glada och fulla. Sen var det Das Boot som stod på schemat, dansadansadansa!
Dessvärre var biljetterna slutsålda så dom som inte hade förköpt (Jennifer, David & Emma.N) kom inte in. :/
Men förutom det var det så sjukt kul.
Alla var så otroligt roliga, och när jag och Elin kom hem så var Maks redan hemma med Danne,som hade däckat tidigare under kvällen. Danne vaknade och vi höll honom uppe ett bra tag innan även vi däckade. Tyvärr tog vi inga bilder..
Och som vanligt när jag är full så hade jag snarkat, tydligen snarkade jag och maks i otakt. attans.

I fredags så var jag och maks hemma hos Jenny & Gustaf med Jessica och såg på Let's dance och käkade Mcdonalds.
åh vad gott det var! Kändes som att jag inte hade ätit det på en evighet, haha.
Sen tittade vi på Grotesco "Det ballar ur". ojojoj, vad kul det var. :D
Vid halv 12 någongång var det dags för oss att gå och möta Daniel och David,
så chillade vi hemma hos oss bara. skön och behövlig kväll :)

nej nu ska jag plocka undan lite, och sen ska jag plugga. (om jag orkar. haha, finns ju alltid roligare saker att göra).

Dagens låt: Veronica Maggio - Gammal sång.


Maksmaksmaks my looove. <3
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: