Juus

I need some true art.

Kategori: Allmänt

Jag har slutat tänka.
Jag vet, det låter jätte konstigt. Med det menar jag inte att jag är helt hjärndöd.
men att jag har slutat gå runt och fundera och klura på saker.
Inga djupare konversationer med mig själv i mitt huvud alltså.
Det är mer: vad ska vi äta idag? om en timme börjar skolan.
det där stör jag mig på. konstigt. Är jag ledsen?

Tänker alldeles för mycket på ingenting.
Men alla har vi perioder, visst?

Idag satt jag och pratade med min kära vän sändy i skolan,
åh vad jag saknar dig. Kom upp och ta en fika vetja?
rännskitah.



Idag ska jag och Maks gå stan. Hoppas jag har fått in pengar på mitt kort bara.
Jag måste köpa nya skor, jävla snö och regn bara. Jag vill ha tygskor.
men som dom flesta säkert vet så kommer jag köpa det jag vill ha varesig väder.
tygskor, tack. Synd bara att alla fina är så dyra nu när inte mamma betalar allt åt en längre.
hah.
Påtal om pengar hittade jag 200 kr igår, ena i min byxficka och den andra i min jackficka.
Man blir alltid lika glad när man upptäcker sånt. Även fast det var mina pengar innan, så visste jag ju inte att jag hade dom. happysurprise.
Och just det! Svenska provet gick bättre än förväntat, men jag är inte nöjd.
Fast skrev på dom flesta frågorna, så snälla ge mig bra betyg nu!!


förresten har dom slutat med desperate housewives på dagen, det är dåligt!
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: