Juus

We could fly.

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering, jag vet.

Nyår firades med mina två bästa M, Min kärlek & min bästa vän, hemma hos Jossan & Timpa
där det var fullt hus så att säga. Jag njöt av kvällen, alkoholen, mina nära & själva tanken av att det är början på ett nytt år.
Nytt år - nya möjligheter, och det ser jag fram emot.
Den bästa nyårsafton jag har vart med om, hittills.

Igår fyllde Danne 20 år, så det firade vi genom att dricka hemma hos oss. Det var en trevlig kväll med trevliga människor, roligt att Emma var här också.
Självklart fick Danne sova kvar också, så idag har vi slappat med honom och Morris istortsätt hela dagen.

En vecka kvar tills skolan börjar, och det ser jag verkligen inte fram emot.
Önskar bara att skolan vore över just nu. så sjukt trött på det.
Praktik, projektarbete, läxor. uuääk. jag spyr på det.
Men den här veckan ska jag njuta av, försöka i alla fall.
Imorgon ska jag gå på stan, äta ute och på bio med Jenny, Jessica & Gustaf. Vi ska se Twilight.
Hoppas att den är bra, det tror jag. Eller ja, det är vad jag har hört.

Dagens video: Bliss - Kissing



Det är inte logiskt, men det är kärlek. M<3
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: