Juus

Downhill

Kategori: Allmänt

Hjälp!
Om en månad flyttar vi! Vi var på lägenhetsvisning idag,
och lägenheten var underbar. Jättefin verkligen,
jag är super glad.
Men samtidigt så splittrad. Jag älskar min lägenhet,
jag älskar läget, jag gillar grannarna och jag har så många bra minnen.
Men vi behöver större, det gör vi verkligen.
Buhu, Dear appartment, I'm leaving you but I still love you.

Men den nya lägenheten är också fantastisk,
jätte högt i tak, luftig, ljus, badkar, balkong jaa. den har nog allt.
haha.
Wish us luck med allt nu!

Just nu sitter Dexter och sover i mitt knä, den lilla plutten.
Han verkar trivas som fisken i vattnet hemma hos oss.
Våran älskade valp <3



Dagens låt: Moby - Downhill

fantastisk.

Mira, hör av dig någongång.
Jag behöver dig.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: