Juus

I was blinded

Kategori: Allmänt

Hallåååå allaaa :D

Idag har jag och Maks vart och sett John ME och Salem på Munken in the Park.
Båda var otroligt bra. Lite tråkigt att John ME gjorde alla låtar lugna.
Men han gjorde en otroligt fin tribute till Michael Jackson och sjöng I want you back.
Bästa verisionen av den jag har hört.
Sen har vi även vart och ätit på Sing thai med Jenny,Jessica,Chana,Rolke,Gustaf & Tina.
Massa gott, och massa dyrt! haha. Sen blev det ett besök hon valparna, gullisarna! 2 veckor kvar!
Fick jag två jätte fina klänningar av Chana. Så himla snäll!

Så nästa helg blir det nog att ha på sig det här! :)



Här har ni även låten!
John ME - I want you back <3


Imorgon blir det att träffa Jenny & Chana,
och sen jobba. caaaaaaaaaash!
Me like!

Jag längtar så otroligt tills onsdag när Sissan kommer,
och på fredag när vi ska ha tjejfest.
Jag saknar mina vänner så himla himla mycket för tillfället.
vart är ni?
sluta resa, jobba och bo långt bort!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: